Sep 24, 2009

Weblog Popular 1Malaysia - Duit Dari Weblog

Pada posting yang lepas, saya telah membuat review tentang melayu boleh buat duit dengan blog. Tapi adakah anda semua masih percaya bahawa blog ataupun weblog boleh menjana pendapatan walaupun hasil yang kita dapat melalui blog itu tidaklah berapa lumayan sangat, tetapi ianya boleh dijadikan sebagai pendapatan sampingan.

Kini, posting ini bertujuan untuk membuktikan bahawa blog Melayu Boleh yang tak seberapa Popular juga dapat menghasilkan pendapatan pertamanya melalui review yang dibuat dalam salah satu pertandingan dimana review dari blog melayu boleh ini berjaya menarik hati penganjur untuk memberi tempat ke-2..hehe.. Terima kasih buat saudara Wanmus untuk hadiah tersebut.. Apa yang penting ialah perlu tahu cara-cara yang betul untuk buat duit dari blog. Dibawah adalah screenshot hadiah untuk blog ini.. :)

Malah, Weblog ini turut serta menyahut cabaran Weblog Popular 1Malaysia yang sedang hangat berlangsung dan akan berakhir pada 30 SEP, walaupun hanya tinggal beberapa hari untuk contest Weblog Popular 1Malaysia akan tamat, ianya tidak bermakna dengan hanya melihat sahaja, elok juga kalau turut serta apabila dah ada Weblog ini.

Tapi Weblog ini bukanlah untuk menjadi Popular di 1Malaysia ataupun 1Dunia apabila turut serta dalam cabaran Weblog Popular 1Malaysia, tetapi sekadar untuk suka-suka dan mencuba untuk mendapat tempat di engine carian google malaysia dengan kata kunci Weblog Popular 1Malaysia.

Memandangkan masa yang semakin suntuk, ditambah lagi dengan peserta-peserta lain yang dah mulakan cabaran dari awal-awal lagi yang kini sudahpun mendapat tempat di engine carian google, saya sendiri kurang pasti samaada Weblog ini akan tersenarai ataupun tidak di engine carian google. Jadi, sama-samalah kita tunggu dan lihat.

1 comment:

  1. Blog juga boleh digunakan sebagai platform untuk menjana wang.

    Lawati juga laman web kami untuk melihat lebih peluang menambah pendapatan.

    http://www.mesracash2u.com/zurich73

    ReplyDelete