Oct 21, 2009

Cabaran Weblog Popular 1Malaysia

Setelah agak lama Blog ini tidak di update dengan post-post terbaru, tetapi pelawat tetap ada yang masuk. Terima kasih untuk meraka yang sudi melayari blog serba kekurangan ini. Berbalik kepada tajuk post diatas iaitu Cabaran Weblog Popular 1Malaysia, mungkin topik Weblog Popular 1Malaysia merupakan topik terakhir di Weblog ini.

Weblog Popular 1MalaysiaIni kerana, masa yang tinggal untuk cabaran Weblog Popular 1Malaysia berakhir hanya berbaki lebih kurang seminggu lagi setelah ianya dilanjutkan oleh pihak penganjur sehingga 31 Oktober 09. Jadi, selepas daripada itu mungkin posting mengenai Weblog Popular 1Malaysia tidak akan dibuat lagi memandangkan kata kunci tersebut sudah tidak mempunyai permintaan seperti sekarang semasa pertandingan sedang berlangsung.

Namun, kami berharap agar Blog ini masih dapat mengekalkan rangking yang baik di engine carian dengan kata kunci Weblog Popular 1Malaysia dimana buat masa sekarang blog ini masih lagi berada di muka surat 2 engine carian google.com.my. Sehingga kini persaingan untuk menawan kata kunci Weblog Popular 1Malaysia cukup sengit diantara peserta-peserta yang bertanding kerana boleh dikatakan semuanya menggunakan teknik-teknik hebat di saat-saat akhir.

Akhir kata, sama-samalah kita menunggu keputusannya pada 1 November 09 nanti untuk mengetahui Weblog manakah yang memenangi Cabaran Weblog Popular 1Malaysia dan berharap semua pihak akan berpuas hati dengan keputusannya nanti. Disaat-saat akhir ini pasti persaingan sengit akan berlaku, semoga berjaya kepada peserta pertandingan.

P/S: Jika anda mahu menyertai Cabaran Weblog Popular 1Malaysia ini. Sila lihat syarat-syarat penyertaan pada posting yang sebelum ini. Tetapi pastikan dalam post anda nanti ada ayat "Saya mengetahui cabaran ini dari blog wwww.melayubolehzone.co.cc". Terima Kasih :)


Syarat-Syarat Tambahan:
  1. Follow twitter @Denaihati dan klik button retweet di entri ini.
  2. Tambahkan blog Denaihati ke dalam blogroll atau bloglist ANDA.
  3. Pemenang untuk hadiah 5 dan 6 akan ditentukan pada jam 12.00 am, 1/11/2009 berdasarkan sesawang pencarian google.com.my menggunakan page the web berdasarkan browser FireFox.
  4. Hadiah untuk 5 dan 6, jika terdapat 1 blog yang mempunyai 2 link atau lebih dalam ranking 1 – 8 akan hanya dikira satu hadiah pada ranking yang tertinggi.

No comments:

Post a Comment