Dec 12, 2009

Video Hidup Berani Untuk Gagal

HIDUP BERANI UNTUK GAGALSetelah mencari-cari video menarik yang ada kaitan dengan HIDUP BERANI UNTUK GAGAL, aku ingin kongsikan video tersebut yang mana aku telah download sebelum ini, kemudian edit semula then upload balik.

Video Youtube Hidup Berani untuk Gagal ini adalah tentang seorang yang bermain ski, tetapi bukannya bermain di dataran bersalji, malah dia cukup beraninya membuat aksi menggunakan ski base dengan membuat terjunan di salah satu bangunan yang tinggi. Aku sendiri pun tak tahu bangunan mana.

Setelah melihat video tersebut, aku jadi confius samaada adegan tersebut adalah HIDUP BERANI UNTUK GAGAL ataupun Hidup Berani Untuk Mati. haha.. Mana tidaknya, dengan beraninya dia terjun menggunakan ski Base dari bangunan yang tinggi itu. Diharap orang Melayu tidaklah membuat perkara-perkara sebegini yang menjurus kepada kematian.

Silap haribulan, boleh mati agaknya.. tapi mujurlah video tersebut menunjukkan yang dia terselamat dari adegan Hidup Berani Gagal dengan melakukan pendaratan yang baik. So, silalah layan video tersebut dibawah, tidaklah panjang mana pun.

11 comments:

  1. thanks..
    moga berjaya untuk bro juga..

    ReplyDelete
  2. salam ziarah..wahh siap adevideo tu..semoga berjaya bro

    ReplyDelete
  3. Wslm bro..
    thanks sebab ziarah sini..
    video tu saja suka-suka..
    good luck untuk bro gak..

    ReplyDelete
  4. Yezzzz ... video boleh naikkan SEO ranking, kan? syabas:) good luck!!

    ReplyDelete
  5. gud luck bro.. mmg hebat la site bro nih... makin lamer makin naik.. huhu.. nnti bley blajar dgn bro..

    ReplyDelete
  6. wah. semua demam hidup berani untuk gagal aje ni..

    ReplyDelete
  7. Salam,

    Terima Kasih sebab berkongsi video dengan kami. Ye.. ye, yang tu hidup berani untuk gagal @ mati sebenarnya. Kejar kemasyhuran tu : )

    Er, blog MelayuBoleh ni diberi nama sebab nak buang makna negatif yang dikaitkan dengan MelayuBoleh di enjin pencari? Kalau macam tu, syabas atas usaha murni ni : D

    Selamat HAri Ahad : )

    ReplyDelete
  8. bukan semua usaha itu berjaya.bukan kegagalan itu berpanjangan..tapi kejayaan kadang-kadang
    datang tidak disangka sangka.tapi tampa usaha,kejayaan tidak bertemu.

    ReplyDelete