Dec 11, 2009

Syarat Hidup Berani Untuk Gagal di Update

HIDUP BERANI UNTUK GAGALSetelah memerhati mengenai contest yang sedang hangat berlangsung iaitu Hidup Berani Untuk Gagal, aku cukup teruja sekali dengan sambutan yang di berikan, sambutan terhadap Hidup Berani Untuk Gagal sangat menggalakkan dan sehingga kini sudahpun di sertai seramai 86 blogger tegar yang berani menyahut cabaran hidup berani gagal.

Ekoran daripada itu menjadikan persaingan untuk menduduki top 10 di Engine Carian Google terhadap kata kunci Hidup Berani Untuk Gagal sudah tentu sengit dan hebat sekali. Malah, kedudukan blog peserta Hidup Berani Gagal di engine carian sentiasa berubah. Sempena posting ini juga, aku ingin menyatakan bahawa contest Hidup Berani Untuk Gagal telahpun melakukan update syarat yang terbaru, iaitu di penghujung contest, senarai 10 blog yang tersenarai di sesawang pencarian Google.com menggunakan page the web berdasarkan browser FireFox dengan kata kunci "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" di umumkan sebagai pemenang.

Update syarat dilakukan kerana terdapat peserta dari luar negara yang turut berani menyahut cabaran Hidup Berani Untuk Gagal.

3 comments:

  1. Ya contest ni dah update terma dan syaratnya. AJ mungkin nak kena minta update URL contest kat DenaiHati. coz yang didaftarkan blog, bukan Artikel. Sepatutnya artikel. dok spin2x arktikel aja tuk dapat rangking elok skunk :-)

    Nak Try r tanya sat.. ;p

    ReplyDelete
  2. hoho..ramai tol yang challenge contest tu. Tahniah untuk semua..

    ReplyDelete
  3. @ knightblogger : emm, bro pun join gak kan??

    ReplyDelete