Jun 11, 2009

Panduan Bijak Merancang Majlis Perkahwinan

Majlis Perkahwinan MelayuSetiap orang pastinya akan melalui detik-detik manis mahupun kenangan terindah dalam kehidupan masing-masing, antaranya seperti Majlis Perkahwinan, ketika inilah anda digelar sebagai Raja Sehari. Di negara kita ada bermacam-macam adat perkahwinan kerana kita mempunyai pelbagai bahasa, budaya dan agama atau lebih dikenali sebagai negara berbilang kaum. Jadi bagaimana strategi bijak untuk merancang Majlis Perkahwinan? Kini tersedia panduan dengan hanya 10 langkah perancangan yang Bijak dan terbukti sangat Praktikal. Malah dapat menjimatkan masa mahupun wang sewaktu membuat persiapan majlis perkahwinan.

Panduan ini sangat sesuai jika kamu sangat sibuk sehingga tiada masa untuk membuat perancangan perkahwinan serta tiada pengalaman menganjurkan majlis-majlis besar. Anda tahu ada banyak perkara perlu dilakukan, tetapi tidak tahu mana satu hendak dimulakan dahulu. Sesuai juga jika kamu perlukan lebih banyak idea-idea menarik untuk menghasilkan majlis yang lebih "happening" serta perlukan sebuah buku yang mengandungi semua panduan dan tip untuk merancang majlis perkahwinan. Semua ini ada dalam panduan untuk merancang majlis kerana perkahwinan merupakan antara hari yang paling penting dalam hidup anda. Seharusnya, perancangan biarlah mempunyai pengalaman menyeronokkan, mengembirakan, serta tiada stress. Hakikatnya, kita pasti akan merasa tertekan dengan 1001 perkara-perkara kecil yang sangat memeningkan semasa membuat perancangan.

Untuk makluman, kebanyakan pasangan pengantin telah melakukan pelbagai kesilapan sewaktu merancang majlis. Ianya disebabkan mereka terlupa akan perkara-perkara kecil, membuat keputusan yang salah dan banyak perkara tidak diuruskan dengan baik. Saya yakin, anda juga tentu tidak mahu dimalukan di hadapan semua tetamu semasa majlis paling bersejarah dalam hidup anda. Sudah pasti anda tidak mahu sejarah tersebut akan membelengu hidup anda di masa hadapan. Jadi, tidakkah anda mahu melakukan apa sahaja supaya majlis anda menghasilkan impresi terbaik kepada para tetamu? Malah, sekaligus memastikan semua perkara berjalan dengan lancar serta diuruskan dengan sempurna.

Oleh kerana mahu mendapatkan hasil kerja terbaik, kamu akan pergi mencari pelbagai jenis tips di merata-rata tempat. Namun, tidak semua sumber panduan boleh didapati secara percuma, malah kamu mungkin tidak akan jumpa maklumat hanya dari satu sumber sahaja. Tapi kamu jangan risau kerana panduan ini menyediakan semua maklumat yang kamu perlukan, iaitu e-book yang pertama seumpamanya di Malaysia dan wajib dimiliki oleh semua pengantin Melayu. Ingin dapatkkannya, sila klik banner dibawah ini.

2 comments:

  1. aslmkm.. pak cik.. salam ziarah.... nicepost.. nice info...

    ReplyDelete
  2. wslm bro..
    maaf..sy muda lagi la..:)

    ReplyDelete